Concurs de la Biblioteca Biblio@teneu: Sant Jordi Confinat

Divendres, 17 d’abril de 2020
Donada l'actual situació de confinament, enguany se celebraran dues diades de Sant Jordi: l'habitual, que s'ha ajornat fins al 23 de juliol, i la confinada del proper 23 d'abril.

Aprofitant que per Sant Jordi la majoria de veïns i veïnes de Sant Fost continuarem a casa, la Biblioteca Biblio@teneu ha organitzat el concurs Sant Jordi confinat a casa per expressar artísticament allò que sentim aquests dies. S'hi poden presentar dibuixos, collages, imatges o fotografies retocades, papiroflèxia, microrelats de fins a 750 paraules, poemes i haikus. Deixeu-vos endur per la imaginació!

El certamen es divideix en tres categories: infantil (fins a 12 anys), juvenil (de 13 a 22 anys) i adults (a partir de 23 anys). S'entregaran dos premis per categoria, que es lliuraran a casa de les persones que guanyin. Cada premi serà un llibre de regal.

Com hi participo?
Els participants han de fotografiar la seva creació i pujar-la a Instagram amb l'etiqueta #bibliosantfost. Aquelles persones que no tinguin compte d'Instagram poden enviar les imatges a .

El termini de lliurament és el proper dimecres 22 d'abril a les 14h. Els guanyadors es faran públics el dia de Sant Jordi a la tarda a través de les xarxes socials de la Biblioteca Biblio@teneu i de l'Ajuntament de Sant Fost.

Et sents com un príncep o una princesa engabiada? No ho dubtis i participa-hi!
Darrera actualització: 20.11.2020 | 11:32