Continuem treballant per recuperar la normalitat a Sant Fost!

Dijous, 22 d’octubre de 2026

Les fortes pluges del 3 i 4 d’octubre van provocar diverses incidències al municipi, tant a la via pública com als habitatges de protecció oficial de Can Coromines.

Des del primer moment, l’Ajuntament ha fet seguiment de la situació i ha impulsat diferents actuacions per donar resposta a les afectacions i vetllar per la seguretat i el benestar dels veïns i veïnes.

Actuacions a la via pública
S’han fet treballs de neteja de carrers i voreres, retirada de fang, terra, branques i restes vegetals, així com intervencions davant d’esllavissades i acumulacions d’aigua. També s’ha mantingut la vigilància en diferents punts del municipi.

 Seguiment dels habitatges afectats
Als habitatges de protecció oficial, les pluges van causar filtracions, humitats i afectacions en una zona comuna. L’endemà mateix del temporal, el 5 d’octubre, ja es va inspeccionar la coberta per localitzar possibles entrades d’aigua i es van iniciar les gestions amb l’asseguradora.

 Des d’aleshores, s’ha treballat per resoldre les incidències com el restabliment del subministrament elèctric d’un dels habitatges afectats i l’ascensor torna a estar operatiu.

 Continuem del 21 al 23 d’octubre amb intervencions programades per avançar en les reparacions dels danys.

Treballem per donar resposta a les afectacions del temporal i recuperar la normalitat al més aviat possible.

Darrera actualització: 23.10.2026 | 14:30