El ð—°ð—¼ð—»ð—°ð˜‚ð—¿ð˜€ ð—±ð—² ð—½ð—®ð—²ð—¹ð—¹ð—²ð˜€ de la Festa Major de Sant Fost
El ð—°ð—¼ð—»ð—°ð˜‚ð—¿ð˜€ ð—±ð—² ð—½ð—®ð—²ð—¹ð—¹ð—²ð˜€ és un dels nostres clàssics de la Festa Major de Sant Fost. Un acte que és part de la identitat del nostre poble. Aquest dissabte La Bòbila ha acollit aquesta nova edició on els grups han demostrat l'esperit de superació, d'esforç i treball en equip.
Enguany, un ambient festiu ha convidat a tothom a gaudir d'aquest acte que desperta tots els sentits i l'espai s'ha omplert amb ð—ºð—²́𘀠ð—±ð—² ðŸðŸ¬ðŸ¬ðŸ¬ ð˜€ð—®ð—»ð˜ð—³ð—¼ð˜€ð˜ð—²ð—»ð—°ð˜€ que han viscut grans moments.
El jurat, integrat per representants del Grup de Treball de Festa Major i de l'equip de govern, no li ha estat fàcil, però finalment ha resolt amb els següents resultats per aquesta edició:
- Millor gust: UE Sant Fost CF
- Millor presentació: Colla d'estrangis
- Millor paella petita (fins a 15 persones): El Suquet
- Millor paella gran (de 16 en endevant): Armonía
- Millor paella de totes: Amics del ball de saló Sant Fost
Moltes gràcies a tots els participants, comensals, membres de l'acte i tothom que va fer possible una edició més! Ens sentim orgullosos de ser santfostencs!
Que continuï aquesta saborosa tradició del nostre poble i que celebrem molts concursos de paelles junts!