No t'aturis i ACTIVA'T! Comencen les inscripcions dels primers tallers per a la gent gran!
Comencen les inscripcions dels primers tallers per a la gent gran! L'Ajuntament de #SantFost engega aquest mes de setembre el ð—½ð—¿ð—¶ð—ºð—²ð—¿ ð—¯ð—¹ð—¼ð—° ð—±’ð—®ð—°ð˜ð—¶ð˜ƒð—¶ð˜ð—®ð˜ð˜€ per a la gent gran.
Aquests tallers són impartits per veïns voluntaris que col·laboren amb la regidoria de la gent gran per tal d'aportar i compartir els seus coneixements i moments amb la gent del poble.
ð—œð—»ð˜€ð—°ð—¿ð—¶ð—½ð—°ð—¶ð—¼ð—»ð˜€: Del 18 al 21 de setembre.
Casa Bastinos (de 10h a 13h i de 16 h a 20h)
Presencial o per telèfon (647 73 97 29)
Mínim 10 inscripcions per taller (excepte el taller de matemàtiques i el taller d'speaking)
El procés d'inscripció contempla la possibilitat d'inscriure un company
A més dels tallers, com ja sabeu, a la Casa Bastinos podeu anar a jugar a cartes, escacs i botifarra!