Pavello 1: primera reunió per posar fil a l'agulla a les obres de reforma integral i ampliació
Iniciem la primera reunió amb l'empresa Voracys per posar fil a l'agulla a les obres de reforma integral i ampliació del ð—£ð—®ð˜ƒð—²ð—¹ð—¹ð—¼́ ð—˜ð˜€ð—½ð—¼ð—¿ð˜ð—¶ð˜‚ ð— ð˜‚ð—»ð—¶ð—°ð—¶ð—½ð—®ð—¹ ðŸ.
En aquesta reunió han assistit la regidora en funcions d'Obres, serveis i llicències, els tècnics de BBArquitectes encarregats de portar l'obra, i tècnics de l'Ajuntament i del Consell Comarcal per tal de posar en comú amb l'empresa encarregada d'executar l'obra tots el punts necessaris: planificació de l'obra, anàlisis del projecte i qüestions tècniques de l'obra.
Recordem que aquest projecte compta amb les subvencions:
Pla General d'Inversions de la Diputació de Barcelona (PGI)
Pla Únic d'Obres i Serveis de la Generalitat de Catalunya (PUOSC)
Fons NextGeneration EU (mitjançant el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana)