Espectacle infantil aquest diumenge a Sant Fost

Dimecres, 15 de novembre de 2023
Amb motiu del 20N, Dia universal de l'Infant, a Sant Fost celebrem aquest 𝗱𝗶𝘂𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲 𝟭𝟵, 𝗮 𝗹𝗲𝘀 𝟭𝟭𝗵 del matí  ð—® 𝗹'𝗔𝘁𝗲𝗻𝗲𝘂 un acte molt especial.
 
La regidora del departament de Cultura i Famílies, Nuria García, farà una presentació del llibre "Som infants. Ens escolteu?" i compartirà una reflexió sobre la situació actual i què fem a Sant Fost.
 
Seguidament, hi haurà un 𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗮𝗰𝗹𝗲 𝗱'𝗮𝗻𝗶𝗺𝗮𝗰𝗶𝗼́ per a que els petits s'ho passin d'allò més bé!
 
 No us ho perdeu!
Celebrem-ho junts aquest diumenge al nostre poble!
Darrera actualització: 15.11.2023 | 11:46