L'Ajuntament de Sant Fost rep el diploma Let's Clean Up Europe!
Dimecres, 9 d’agost de 2023
L'Ajuntament de Sant Fost ha rebut el diploma per la seva participació en la 10a edició del ð™‡ð™šð™©’𙨠ð˜¾ð™¡ð™šð™–𙣠ð™ð™¥ ð™€ð™ªð™§ð™¤ð™¥ð™š!
L'acció promoguda per les àrees de medi ambient i educació de l'Ajuntament i en col·laboració amb l'institut, es va centrar en la consciència de cuidar el medi ambient i promoure una comunitat més neta i saludable.
Durant aquella jornada, els participants van recollir un total de 38,2 Kg. de residus!